Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

NORDIC TREATS

(by Sapidus ApS)

Rosengården 14, st. tv.
1174 København K

Telefon: +45 71 74 27 14
Mail: kontakt@nordictreats.dk
Web: www.nordictreats.dk

CVR nr. 40499385


Sådan handler du hos os

  • Gå på opdagelse i vores fantastiske univers
  • Find de varer, du ønsker og læg dem i kurven
  • Gå til betaling, når du er klar
  • Indtast dine personlige oplysninger
  • Indtast din adresse
  • Vælg forsendelsesmetode
  • Godkend vores handelsbetingelser
  • Vælg ønsket betalingsmåde
  • Du modtager kvittering for betaling
  • Vi sender hurtigst muligt – du modtager besked, når pakken er på vej

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Når du handler på NORDIC TREATS’s webshop indgås alle aftaler på dansk og efter dansk lov. Har du spørgsmål til overstående, bedes du sende en mail til kontakt@nordictreats.dk.


Betaling

NORDIC TREATS modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, MasterCard, Visa Electron, AMEX og Klarna.

Alle beløb er i danske kroner (DKK) og er inklusive moms (25%)


Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-3 hverdage.


Fortrydelsesret

Hvis du fortryder dit køb

NORDIC TREATS tilbyder, i overensstemmelse med dansk lovgivning, 14 dages fuld returret gældende fra den dag, varen er modtaget. Du skal derfor inden 14 dage fra modtagelsen sende en utvetydig meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.

Meddelelsen skal gives til kontakt@nordictreats.dk og vedhæftes kopi af købsfaktura. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde dit køb, blot ved at nægte at modtage varen.

Returnering i forbindelse med fortrydelsesret

Du skal sende varen retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du står selv for at afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering til dig til vi modtager varen. Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varen.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

NORDIC TREATS
Rosengården 14, st. tv.
1174 København K.

Du kan også aflevere den personligt på ovenstående adresse i butikkens åbningstid.

Penge retur

Vi giver dig dine penge retur senest 14 dage efter, vi har modtaget varen retur og overstående krav er overholdt. NORDIC TREATS forholder sig ret til at fratrække penge, hvis varens værdi er forringet, fx. skadet eller bærer præg af at have været brugt ud over, hvad man må i en butik.


Reklamationer

Hvis du vil reklamere

Når du handler på www.nordictreats.dk har du efter købeloven 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd eller placering. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Du bedes oplyse hvad problemet er så detaljeret som muligt.

Skriv hurtigst muligt til kontakt@nordictreats.dk, kom forbi vores fysiske butik eller ring til os på telefon +45 71 74 27 14.

Returnering i forbindelse med reklamation

Du skal sende varen retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du reklamerer over varen. OBS! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering til dig til vi modtager varen. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Hvis du reklamerer over varen, skal varerne sendes til:

NORDIC TREATS
Rosengården 14, st. tv.
1174 København K.

Du kan også aflevere den personligt på ovenstående adresse i butikkens åbningstid.

Penge retur

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis hele dit beløb inklusive fragtomkostninger. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


Klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, skal du henvende dig til os via mail: kontakt@nordictreats.dk eller telefon: +45 71 74 27 14.

Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en fornuftig løsning, kan du indgive en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby Link: www.forbrug.dk

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: kontakt@nordictreats.dk samt vores hjemmeside: www.nordictreats.dk.